dijous, 9 de gener del 2014

REPÀS



Hola de nou,

ahir ja vaig dir tot el que sentia respecte a aquesta assignatura, només em vaig deixar l'agraïment al Joan, pel seu suport i paciència al llarg de l'assignatura.

Vull donar les gràcies a tots els companys d'aula, especialment als que heu fet preguntes i aportacions al fòrum, que d'una manera o altra ens han beneficiat a tots.

També agrair als lect@rs del nostre projecte les seves aportacions que, tal i com diuen les meves companyes, ens hauria anat de meravella tenir-les abans per a no fer tantes errades.

No puc entrar a valorar les anteriors PACs, ja ho vaig fer en el seu moment.

Ara ens toca mirar endavant, estudiar per a les proves de síntesi i començar a pensar en quines assignatures ens matricularem els següent semestre.

Moltes gràcies a tots i a mirar sempre endavant.

Una abraçada,
Carme Roman (avui sí signo l'entrada)


3 comentaris:

  1. Gràcies per tot i sort per al que resta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Igualment company, molta sort per a tu també.
      Fins la propera assignatura.
      Una abraçada.

      Elimina
  2. Moltes gràcies Carme ha sigut un plaer treballar amb tu!!
    Fins la propera que coincidim!!
    Muuuuà! Una abraçada!

    ResponElimina