dimecres, 8 de gener del 2014

CAMPAAANA Y SE ACABÓ...

Bona tarda comp@nys,


potser algun de vosaltres no sap que vol dir aquest títol, us ho explico.

Hi havia una vegada un programa de tv... i quan s'havia exhaurit el temps de les respostes sortien uns senyors amb barba, tocant una campana i deien això. Si la trobo, us penjaré una foto.

Som a la recta final d'aquesta assignatura i els nervis estan a flor de pell. S'acaba una etapa molt important i d'ara endavant tot és incert.

Demà hem de presentar la Defensa de la nostra Wiki i des de llavors ja no hi hauran més missatges al fòrum, al debat, al bloc...

Han estat uns mesos molt complerts, dedicant moltes més hores de les previstes, però a nivell general molt satisfactòries, de fet he passat més estones amb vosaltres que amb la meva família, i igual que en una família hi han hagut alts i baixos, que hem sabut solucionar sense massa dificultat.

En la primera PAC tenia por que no pogués encaixar en cap grup, ja que les presentacions de la majoria de companys em van semblar al·lucinants pels coneixements i experiències que tenien.

Però, vés per on, vaig coincidir amb 3 persones increïbles. Aquests mesos, per a mi, han estat com un curs intensiu, he aprés tantes coses que no les puc enumerar, i com us vaig dir l'altre dia, moltes gràcies companyes i company per tot el què ha suposat per a mi aquesta assignatura amb vosaltres i tot el que m'heu ensenyat.

Fins la propera assignatura, segur que tornarem a coincidir.

Un petonàs enorme wapos.

Don Cicuta y los Tacañones
(Un, dos, tres, responda otra vez)



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada