dissabte, 30 de novembre del 2013

Experimentació

Bona nit a tothom.
Demà hem de fer la 2a revisió de la PAC3 i ara que els mòduls que m'han assignat estan gairebé enllestits, m'he atrevit a afegir dades i a penjar un mapa conceptual fet en un programa del qual mai no havia sentit a parlar.
Realment aquesta assignatura és una canya per tot el que s'aprèn, però sense els companys que m'han "tocat" no seria el mateix.Ahir pensava, que si la resta de membres del grup tingués els mateixos coneixements informàtics que jo, el nostre treball no hauria superat les expectatives de l'assignatura.
Ara que encara no hem acabat el treball, i que segurament encara em sorprendreu amb algun altre programa, us vull donar les gràcies de tot cor.Amb vosaltres he descobert el google+, el google drive, el Zotero, el blog, la wiki i Cmap Tools, alguns només els coneixia de nom i altres ni això.
No sé amb quina nota acabaré l'assignatura però només per tot això ja ha valgut la pena haver-m'hi matriculat.
De debò moltes gràcies i espero continuar aprenent de vosaltres.

4 comentaris:

  1. Estimada Carme, has donat en el clau de la finalitat d'un treball en grup i no és altra cosa que la d'aprendre de les experiències compartides en tot el grup. Per la meva part, si és cert que aquestes eines ja m'eren familiars, encara que algunes com Zotero i mapa conceptual no entressin dins de les habituals que ús però si s'assemblen bastant i amb una mica d'intuïció és suficient per treballar-hi.

    Tu personalment també has aportat molt al grup, has tingut potser la major dedicació, vas triar un bon tema per al treball i has estat un membre molt actiu, per això cal agrair també el teu bon fer i les teves aportacions.

    Seguim endavant ....

    Salutacions.

    ResponElimina
  2. L'èxit resulta de la lluita contra els obstacles. Sense obstacles no hi ha veritable èxit
    — Samuel Smiles

    Aquest senyor tenia molta raó, però hi ha moments en els quals això no és un consol.

    Estic trista i desil·lusionada en veure que els esforços no sempre serveixen per a millorar.
    En la PAC 2 hem treballat moltíssim més que en la 1 i en canvi la valoració ha estat inferior. No sé què més podem fer perquè aquesta PAC en la què ara treballem surti molt millor que l'anterior.

    Ànim companys.


    ResponElimina
  3. Hola companya, si et serveix de consol no estic gens d'acord amb la valoració de la PAC2, per què realment ens hem esforçat moltíssim i crec que la valoració no es gaire justa. Però hem de mirar endavant i de ben segur tots els esforços emprats tindran el seu fruit!! Salut i força companys!!! :)))

    ResponElimina
  4. Hola a totes.

    Si és cert que en la PAC2 hem treballat molt més que a la PAC1, però treballar més no significar fer-ho millor.

    Vam tenir molts moments de descoordinació i falta de concreció, almenys és la impressió que jo tinc, això ens ha portat a que la qualificació general sigui inferior a la PAC1. En aquest cas la considero justa.

    Tot el que s'ha après ens ha de servir per evitar caure en els mateixos errors comesos en la PAC2. La part positiva i amb la qual hem de quedar és que sabem que hem errat i tenim les eines i l'actitud necessària per progressar adequadament. Fem cas a les indicacions de Joan Padrós i segur que al final obtindrem la millor qualificació possible.

    Salutacions.

    ResponElimina